onsdag den 29. august 2012

Dag 12+13: Creating Keepsakes - Tulsa

 Hej allesammen,

Jeg kom hjem i mandags kl. 12:50 dansk tid og må indrømme,
at jeg ikke er kommet mig helt over jetlag 
Jeg gik i seng kl. 22 og har ligget vågen siden kl 00,
så jeg tænkte jeg lige ville lave lidt blog i stedet for at ligge vågen og lave ingenting

Jeg kom til hotellet i Tulsa kl. 2 om natten og stod op igen kl. 6 om morgenen,
da jeg havde mit første kursus kl. 8:30
Jeg sad sammen med en kvinde, da jeg spiste morgenmad, som havde mistet sin datter,
lige inden hendes 19 års fødselsdag - hun var blevet voldtaget og bagefter kvalt 
i sin egen lejlighed og de har aldrig fundet morderen
Så nu kører moderen rundt i området og har gjort det i mange år, for at finde morderen
Hvor må det bare være hårdt at gennemgå - håber hun snart finder morderen, så hun kan få fred

Det er så bilen hun kører rundt i - i forruden ligger løbesedler med bøn om hjælp til at finde morderen
Pyha - det var en hård en at sluge - så trist, så trist...

Nu til messe nr. 2
Creating Keepsakes - Tulsa

Heldigvis havde jeg ikke tilmeldt mig torsdagens make it/Take it i Tulsa
Det havde jeg slet ikke kunne nå - Ville jo se Las Vegas, Hoover Dam og Grand Canyon

1. dag på messen tog jeg 3 kurser samt hobby-hygge (crop) om aftenen
På det første kursus - Disney Mania - lavede vi 2 layouts omhandlende Disney og vi fik 
2 sider ekstra, vi kunne lave når vi kom hjem - super sødt (har købt 4 ekstra sider til min tur i Paris)
På det andet kursus - Cool Closures Mini Album - Lavede vi 3 sider i et mini-album
med 3 forskellige lukninger - også super sødt, men købte ikke mere af dette...
På det tredie kursus - 3D Flirty Fleur - Lærte vi at lave 4 forskellige blomster
Super fede teknikker, som jeg helt sikkert skal bruge fremover

På crop'en om aftenen, sad jeg sammen med 4 super søde kvinder, hvoraf jeg er blevet
venner på Facebook med den ene (hende med brillerne)
Det var en super fed aften og jeg fik lavet de 2 første sider færdigt fra Disney Mania-kurset 
Vores bord blev tilmed nr. 2 i en konkurrence, hvor vi skulle lave et layout af nogle 
materialer vi fik tildelt - det blev helt vildt godt og vi hyggede os om projektet :o)

Inden crop'en sad jeg og talte med Donna og Debbie, som jeg er blevet venner med på Facebook
Debbie var dog ikke med til crop'en, men er en super sød dame fra Texas :o)

Her sidder de så koncentreret om deres projekter, at de slet ikke opdager, at jeg tager et billede
Så fik jeg deres opmærksomhed
Fra venstre mod højre: Diana, Gayle, Donna og Christee
2. dag på messen tog jeg igen 3 kurser og fik shoppet det sidste
På det første kursus - Gift Card Giving - lærte vi at lave forskellige kort til når man giver gavekort
Det ene var en cupcake, som blev utroligt flot - skal dog lige rette lidt på den efter turen i kufferten
På det andet kursus - Camping Trip - lavede vi et 2-siders layout vedr. camping,
hvor der på den ene side skulle påklistres et mini-album (jeg forstår ikke helt hvorfor jeg tog dette
kursus - da jeg slet ikke camperer...???)
På det tredie kursus - Love Grows - lærte jeg at lave endnu et akryl-album og det blev helt vildt flot
(havde dog ikke set at det var for øvede, så var lykkelig for at havde taget det 1. akryl-kursus)

Jepz - det regnede lige lidt i løbet af dag 2, men varmen var der stadig...
Herovre kalder de dette "a storm", men når det regner, så regner det så også...
 Da jeg havde fået shoppet det sidste på messen, var jeg totalt mørbanket,
så det var super godt, at jeg havde booket en ekstra nat på hotellet, så jeg kunne slappe lidt af

Texas Road House - amme namme...
På min sidste aften i Tulsa valgte jeg, at nu skulle jeg have noget rigtigt mad
ikke mere MacD og Subway, som jeg havde levet af på turen til Tulsa
Så jeg fik spurgt en sød pige, som henviste mig til Texas Road House - god mad til overkommelig pris
Og det må man sige - super lækkert bøf med cæsarsalat og pomfritter og bundløs cola
Ja herovre koster sodavand stort set det samme som vand
Må lige fortælle, at bøffen var som smør i munden - jeg havde valgt medium rå hvilket var perfekt
En ting jeg dog undrede mig meget over - når folk spiste de gratis jordnødder,
så smed de bare skallerne på gulvet
Tjeneren fortalte, at det havde man altid gjort i omegnen... hov rude...
Og doggie-bags er meget normalt herovre - de fleste bestiller mere end de kan spise,
for at tage resterne med hjem til senere eller dagen efter
Jeg nøjedes dog med en doggie-bag-cola, så jeg havde til om aftenen på hotellet

På hotellet fik jeg slappet max af - fik vist lavet et indlæg mere på bloggen og set lidt film i tv,
så nice med lidt afslapning ovenpå den lange køretur og de mange indtryk fra messen

Nu vil jeg prøve om jeg ikke kan sove de sidste 1½ time til jeg skal op og på arbejde
Nat nat DK - jeg vender snart tilbage med turen til Hamburg, NY og den sidste messe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar